środa, 1 czerwca 2016

Kolejna kolorowanka, czyli recenzja "Harry Potter magiczne stworzenia do kolorowania"- RECENZJA nr 2




Witajcie!
Posiadając już pierwszą kolorowankę z "Harry'ego Pottera" (recenzja- klik) nie mogłam się oprzeć przed kupnem drugiej. Jak już ją mam to pomyślałam, że Wam ją zrecenzuję. Sama zazwyczaj szukam recenzji przed kupieniem nowej książki/kolorowanki, więc może komuś się przyda!


Zacznę od spraw cenowych. Ja moją kupiłam w księgarni internetowej inbook.pl. Już kilkukrotnie zamawiałam w niej książki i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Przesyłka jest szybko nadawana (w moim przypadku zawsze jeden dzień roboczy), a co za tym idzie dociera do nas już po jakiś trzech dniach!
Za kolorowankę nie zapłaciłam szczególnie drogo, bo około 23 zł. Daję Wam do niej link jakby ktoś chciał sobie sprawdzić- klik.


Okładka jest wykonana ze zwykłej, matowej tekturki. Tylko małe akcenty jak np. napis są śliskie, takie jakby lustrzane. Całość utrzymana jest w bieli i zieleni. Okładkę ozdabiają gwiazdki i kilka fantastycznych stworzeń m. in. Puszek oraz testral.


Po otworzeniu a pierwszej stronie wita nas Dziobek, który składa nam ukłon i zaprasza do kolorowania!



Kartki są wykonane z podobnego materiału co te w pierwszej kolorowance. Są gładkie i dosyć grube. Cienkopisy nie powinny przebijać. Ubolewam tylko, że rysunki są nadrukowane dwustronni, bo mogą odbijać się kredki.




Zapewniam Was, że w tej kolorowance znajdziecie mnóstwo przepięknych fantastycznych stworzeń. O to nie musicie się martwić! Nie będę Wam pokazywać wszystkich stron w niej zawartych bo odebrałabym Wam frajdę samodzielnego odkrycia tej kolorowanki.
Jak widać powyżej są testrale. Kocham testrale, więc musiały się pojawić w tej notce.


Kilka ostatnich stron zajmują wzory do niektórych kolorowanek. Są to zarówno zdjęcia z filmów jak i rysunki.


I to tyle jeśli chodzi o kolorowankę. Dajcie znać czy macie którąś z nich, albo czy zamierzacie mieć. Ja bardzo je lubię i jeśli ktoś ma fundusz to myślę, że to dobry sposób na jego użycie. ;D

Do poniedziałku. A dzisiaj znów nie ma inspiracji. Zobaczymy jak będzie za tydzień. Tak w ogóle to mam wtedy egzamin ze skrzypiec, więc trzymajcie kciuki.
I szykuję na razie jeszcze jeden post dotyczący tych kolorowanek. Nie wiem kiedy się pojawi, ale mam nadzieję, że będzie fajny.
I możec
pa




PS Czy gdy wchodzicie na mojego bloga to wyświetla się Wam tysiąc reklam? Na prawdę nie wiem o co chodzi, bo gdy go wyświetlam u siebie to właśnie tak się dzieję. Nic nie mam z tych reklam i wcale ich nie chcę. Nie wiem o co chodzi! Całą moją pracę przykrywają te zasrane reklamy! Czy to może indywidualny problem z moim komputerem i u Was tak nie ma? Proszę o pomoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz