niedziela, 5 czerwca 2016

Harry Potter TAG





Witajcie!
Tak! Dzisiaj odpowiem na pytania z "Harry Potter Tag". Jest to pierwszy tag na moim blogu. Pytanie do tego tagu wzięłam z- klik! Pierwszy wynik, który mi wyskoczył po wpisaniu w Google tego czego szukałam. Oczywiście usunęłam jedno pytanie, a kilka skróciłam, ze względu na brak miejsca na kartce notesu.
Jestem bardzo podekscytowana, więc już nie przydłużam tylko zaczynam!
I jeszcze ostrzegam, że znajdziecie w odpowiedziach spoilery, więc nie polecam jak ktoś nie przeczytał jeszcze wszystkich części.




 1. Ulubiona książka

To bardzo trudne pytanie, bo cała ta seria jest moja ulubiona, ale odpowiem. Coś tam z tyłu głowy podpowiada mi, że "Zakon Feniksa:, więc to jest moja odpowiedź. Nie wiem do końca dlaczego tak. Przecież umiera mój ukochany Syriusz, ale też poznajemy Lunę i testrale.




2. Ulubiony film

Niezbyt lubię filmy i wiele rzeczy mnie w nich wkurza. Np. to, że oglądając "zakon Feniksa" mam dziesięć razy przyspieszoną akcję z książki z pominiętymi szczegółami. Ale tak, wiem, w filmie nie da się zawrzeć wszystkiego. Kiedy indziej może na ten temat ponarzekam. Teraz moja odpowiedź. Ulubionym moim filmem jest druga część "Insygniów Śmierci".





3. Najmniej ulubiona książka

Dobrze, że najmniej ulubiona, a nie najmniej lubiana, bo wszystkie są moje ulubione! Chyba "Czara Ognia", ale to nie ze względu na treść. Jest tam Turniej Trójmagiczny w końcu, poznajemy dwie inne szkoły magii. Ale jakoś tak tę część zawsze czyta mi się najdłużej, więc jak już muszę odpowiadać to właśnie tak.



4. Części książek/filmów, przy których płakałaś

Zacznę od filmu, bo była to tylko ostatnie część, czyli "Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.2". O ile dobrze pamiętam płakałam kiedy były ukazywane wspomnienia Snape'a.
W książkach to do końca nie pamiętam. Ale chyba, gdy czytałam za drugim razem, to przy "Zakonie Feniksa" (Syriusz) i "Księciu Półkrwi". Gdy czytałam za pierwszym razem to ryczałam jak bóbr, kiedy Harry użył Kamienia Wskrzeszenia w "Insygniach Śmierci". Dwa razy w tej części płakałam, kiedy byli wśród martwych wymienieni Lupin i Tonks. Jeszcze może coś było, ale nie pamiętam.


5. Jakbyś mogła być z dowolnym bohaterem to kto by to był?

Oczywiście Syriusz. Jak już wiecie kocham Syriusza! A jakby komuś przeszkadzała różnica wieku, czy coś, to mogłabym być też z Cedrikiem.



6. Ulubiona postać

Wymienię tylko trzy, chociaż mogłabym dużo więcej: Luna Lovegood, Syriusz Black i Neville Longbottom. O tym ostatnim planuję zrobić jakąś notkę, więc może się dowiecie dlaczego go tak bardzo lubię.




7. Jaki byłby twój patronus? 

Na jakimś teście wyszedł mi feniks, ale wątpię. Wiecie czy w ogóle na Pottermore jest test na patronusa bo nie znalazłam?
Według mnie miałaby, testrala albo kotka. Ale to by było takie trochę przerażające mieć patronusa testrala. Ja teoretycznie testrali nawet nie mogłabym zobaczyć i całe szczęście.



8. Jakbyś mogła mieć Kamień Wskrzeszenia, Czarną Różdżkę lub Pelerynę Niewidkę to co byś wybrała?

Nawet ostatnio się nad tym zastanawiałam. Wcześniej ciągle myślałam, że pelerynę, ale wczoraj włączył się u mnie tryb kombinatora i stwierdziłam, że Czarną Różdżkę. Przecież teoretycznie mogłabym nią wyczarować sobie pelerynę niewidkę. Tak właśnie próbuję przechytrzyć system. Wybrałabym Czarną Różdżkę.



9. W jakim byłabyś domu?

Pottermore mówi- Gryffindor, ale ja nie wiem czy jestem na tyle odważna, prawa itd.





10. Jakbyś mogła spotkać dowolną osobę z obsady filmowej to kto by to był?

Emma Watson, Matthew Lewis i Tom Felton.





11. Na jakiej pozycji w drużynie quidditcha byś grała?

Ostatnio w jakimś teście mi wyszło, że komentatora i w sumie się z tym zgadzam, bo sport do z pewnością nie jest moje drugie imię. A jeśli uważacie, że to się nie liczy to może szukający, bo naprawdę nie potrafię grać w drużynie. Muszę działać sama.





12. Czy podobało ci się zakończenie serii?

Nie podobało mi się to, że to już był koniec! To było straszne. Takie ucięcie akcji, jak odcięcie tlenu i potem spokojne dziewiętnaście lat później. Ale oprócz tego to było spoko.



13. Ile dla ciebie znaczy "Harry Potter"?

No trochę dla mnie znaczy. W końcu jestem zaciekłym potterhead.



Jeśli przeczytaliście ten tag to czujcie się otagowani! Możecie go zrobić w komentarzu, na blogu itd. A jak już wcześniej robiliście to dajcie znać.
Myślę, że to nie jest ostatni tag na moim blogu. Mam nadzieję, że się podobało.

Do czwartku!


PS Proszę o odpowiedź czy jak wchodzicie na mojego bloga to wyświetla się Wam tysiąc reklam? Jak nie wiem o co tu chodzi, ale u mnie tak jest. Ja ich nie chcę. Przykrywają moją pracę i mam wrażenie, że przez to mniej osób tu zostaje. :(


5 komentarzy:

  1. Super tag, ciekawe odpowiedzi, w n7ektórych się z tobą zgadzam, jak np. Końcówka. Wogóle to fajny blog. Zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Chętnie zajrzę na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie założyć bloga o HP.
    Ćś, rzecz jest w fazie planowania i niektóre osoby na razie nie powinny wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy się polapiesz, że piszesz komar nie z tego konta Google. Na moim genialnym telefonie nie można się przelogowac

      Usuń
  4. Świetny tag! Co do odpowiedzi to prawie we wszystkim się z tobą zgadzam. Jak wchodzę na bloga to nie mam reklam, ale nie wiem od czego to zależy, ja przeglądam na telefonie 😉

    OdpowiedzUsuń